Het visueel jaarverslag 2019 van Woonbedrijf

01 januari 2020
W Nieuws

Het visueel jaarverslag 2019 van Woonbedrijf

Zorgen dat onze bewoners fijn en ongestoord kunnen wonen voor een eerlijke prijs in een duurzame woning. Daar zetten wij ons ook in 2020 iedere dag voor in. Dit doen we met een vernieuwde organisatie die past bij deze ambitie. Ook in een tijd waarin de omgeving waarin wij werken verandert. Zo hebben we te maken met hoge bouw- en overheidskosten, een groot woningtekort en stevige duurzaamheidsopgaven.

Dit zijn grote uitdagingen als het gaat om het waarmaken van onze ambitie. We kunnen dit niet zonder onze samenwerkingspartners. Alleen door samen te werken met elkaar kunnen we stappen zetten. We blijven onze partners dan ook uitnodigen om met ons mee te denken. Zo zorgen we ervoor dat bewoners fijn en betaalbaar kunnen blijven wonen.

We hebben het afgelopen jaar aan een aantal mooie projecten gewerkt. Zo leverden we 424 woningen op in onder andere Lijmbeek, Helmond, en de Berenkuil in Eindhoven. We voerden groot onderhoud uit bij 421 woningen in bijvoorbeeld Cliostede in Woensel en Tivoli in Stratum. Ook maakten we ruim 3500 bewoners blij met een nieuwe woning. Meer mooie resultaten vindt u op ons visueel jaarverslag.

Bekijk ons visueel jaarverslag op www.woonbedrijfinbeeld.com